kola_king Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Spelar ni i nåt musikband? Själv spelar jag trummor i ett som hittils bara kör covers :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Jag spelar bass i ett band. Redigerat 21 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Spelar trummor i ett band som heter Tillfälligt Slut. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Spelar trummor i ett band som heter Tillfälligt Slut. =) hehe, coolt namn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Tack, vi ska snart ha vår andra konsert. Det är roligt att spela trummor, det har jag gjort i 3,5 år. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Tack, vi ska snart ha vår andra konsert. Det är roligt att spela trummor, det har jag gjort i 3,5 år. :rolleyes: Vad spelar du för "stil" på trummorna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Ja, en j*vla massa. Mer eller mindre seriöst. :P Spelar trumpet i en balkanorkester, bas i ett funkband (Shower), trumpet/bas i ett pop-band (Loo)... Typ. Vill bilda reggaeband, har inte tillräckligt med resurser dock.. Saknar även en bra sångare. Sen BNK förstås, fast vi gör bara musikvideos på andras musik. Redigerat 22 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Spelar ni i nåt musikband? Själv spelar jag trummor i ett som hittils bara kör covers :bah: Nej, jag spelar inte i något band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Vad har ni för musiker i era band då? I det band jag spelar i har vi trummor som sagt, två gitarrer, en bas och en key board. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Spelar basssss i ett band.. vi kör lite covers å lite eget Vi heter T.S.S.K kan tyvär inte stava det på tyska men betyder "Jätte stor kropkaka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har spelat i ett band som kallades Rockside... Våran första spelning va på ett ålderdomshem... Men vi hade två mindre till oxå... Jag spelade elgitarr/bas å vi hade elgitarrer (en eller två beroende på vad ja spelade) en eller två bas(beroende på va jag spelade) å trummorn å en sångare oxå (fast sångaren var bara med dem gångerna vi typ spelade All The Small things)... Men vi gjorde bara covers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Vi i Tillfälligt Slut har Sång, Gitarr, Bas och Trmmor. brunhilde: Vad jag kör för stil på trummorna? Tja, vad ska man säga, Lite Nirvana eller Green Day stil kanske... Gå gärna in på vår hemsida www.tillfalligt-slut.reklam ,tyvärr så har vi inte lagt in våra låtar än men de kommer lagom till våren, skriv gärna ett litet inlägg i vår gästbok, använd gärna era namn här på Fuska.se så vi vet vilka som skrivit. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.