Hoppa till innehåll

Band

kola_king

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Tack, vi ska snart ha vår andra konsert. Det är roligt att spela trummor, det har jag gjort i 3,5 år.  :rolleyes:

Vad spelar du för "stil" på trummorna då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, en j*vla massa. Mer eller mindre seriöst. :P

Spelar trumpet i en balkanorkester, bas i ett funkband (Shower), trumpet/bas i ett pop-band (Loo)... Typ. Vill bilda reggaeband, har inte tillräckligt med resurser dock.. Saknar även en bra sångare.

Sen BNK förstås, fast vi gör bara musikvideos på andras musik.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har spelat i ett band som kallades Rockside...

Våran första spelning va på ett ålderdomshem...

Men vi hade två mindre till oxå...

Jag spelade elgitarr/bas å vi hade elgitarrer (en eller två beroende på vad ja spelade) en eller två bas(beroende på va jag spelade) å trummorn å en sångare oxå (fast sångaren var bara med dem gångerna vi typ spelade All The Small things)...

Men vi gjorde bara covers...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi i Tillfälligt Slut har Sång, Gitarr, Bas och Trmmor.

brunhilde: Vad jag kör för stil på trummorna? Tja, vad ska man säga, Lite Nirvana eller Green Day stil kanske...

Gå gärna in på vår hemsida www.tillfalligt-slut.reklam ,tyvärr så har vi inte lagt in våra låtar än men de kommer lagom till våren, skriv gärna ett litet inlägg i vår gästbok, använd gärna era namn här på Fuska.se så vi vet vilka som skrivit. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...