Euphoria Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Det är fortfarande fel. Det är inte alls säkert att Machamp är starkast. Mew är inte heller mäktigast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 LOL jag tycker det...eller kanske deoxys är starkast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Du verkar mkt osäker också. Enligt mig är Mewtwo och Deoxys de bästa. Enligt pokemon är Arceus bäst. För Arceus är ju ''gud'' över alla pkmn -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Jepp jag är osäker...och spelar inte pokemon så mycket längre heller. Men som du säger är ju Arceus "gud" över pokemo så du kan han är både starkast och mäktigast :P :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Va?han menar väl att "arceus" är starkast mäktigast etc... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Nja acecus är nog "mäktigast" eftersom han är "gud" men jag skulle att Deoxys är starkast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Kanske det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 arceus ska ja ha bäst stats och kunna bli vilken typ som helst så det borde va han men det är nog inte omöjligt att slå han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 arceus ska ja ha bäst stats och kunna bli vilken typ som helst så det borde va han men det är nog inte omöjligt att slå hannä det går nog om man har många olika sorters pokemon och att alla är starka. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jag tror fortfarande att deoxys är starkarst. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jag tror fortfarande att deoxys är starkarst. ;)ja men du får tro vad du vill? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg