Mezox Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Har invånarna i ert område/skola/statsdel konstiga "traditioner" eller vanor? Hos oss eggar man (kastar egg på) de som fyller år (jag tänker på några tvilingar som blev "eggadde" :lol: ). Redigerat 21 Februari 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 hur fick ni den traditionen? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 De som slutar påmin skola brukar rita på asfalten runtom på skolan och sätta upp banderoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 nu när du sa det kom ja på en sak. Det e inte på min skola men på högstadiet som ligger nästan intill. när niorna ska sluta på sommarlovet lägger dom surströmming i ventilerna. Som det stinker asså!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Hehe, två gymnasie skolor i staden där jag bor brukar "bråka" med varandra. En gång hade den ena skolan hjälpts åt att bygga en 2 meter hög snömur framför varje ingång på rivalens skola. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 På julen krönar niorna alla. D e int så skoj... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) eggar födelsedagsbarn gör man hos oss också jag har överlevt 3 gånger :rambo: Redigerat 22 Februari 2006 av Nemerlon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 d e typ bara att när niorna slutar som skriver man namnet på en "Road of Fame" typ... Å när man slutar femman på min gamla skola slår man i lärarens bil i toapapper åsså sprutar man vatten på toapappret så att d ska bli svårare att tabort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 När man går ut skolan så går man först till kyrkan där själva avslutningen ska hållas. När präster predikar och när man sjunger i kyrkan sitter alla 6:or längst fram i kyrkan så att alla kan kolla på dem typ. Det var inga större traditioner men, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 På min brorsas skola blir sexorna mulade av niorna vilket är en gammal tradition. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Alla Nior kommer få åka traktor och få göra ett Knas-avslutnings-foto. Klassen får bestämma tema och allt så får man ställa upp sig vart man ska vara. ^^' Men jag tror det blir lite lätt och Bonde aktigt tills jag slutar Nian. Brukar vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) När man slutar sexan lagar femmorna mat åt dom F*n femmorna om maten är äcklig :evil: Redigerat 24 Februari 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.