Hoppa till innehåll

Dommedagen

isMaNnen

Rekommendera inlägg

Vissa tror att de kommer komma en dommedag någon gång..

OM den skullekomma varför tror ni då??

Jag tror inte att gud blir förbannad och slår ner hela jorden eller nått sånt.. :P

Tänk alla kärnvapen och sånt, Dem skulle kunna utplåna hela jorden flera gången om..

Hur tror ni dommeagen kommer se ut om den kommer.. :P

PS. TROR INTE PÅ GUD

Redigerat av Mellan_mjölken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Så fort tillräckligt många länder blir riktigt arga för rätt anledningar och så fort några länder vågar kommer länder skjuta kärnvapen som i sin tur resulterar i krig. Detta krig kommer att utplåna våran planet. Eller så är det tack vare alla avgaser etc. som jorden utplånas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så kommer en biffig asterioid från Aproxima Centauris ( tror det stavas så ) regioner att banka skiten ur jorden.

Inte för att det är vad jag tror, men man vet aldrig.

Men jag tror att jorden som vi känner den idag kommer att gå under av globalt kaos. Alla nationer kommer typ i slutändan utplåna sig själva, och när människorna sen strövar omkring fritt utan nån regering som säger vad de ska göra så blir det kaos och uppror och så blir de alla fördärvade i sina egna gatukrig. Och de som överlever kommer vara för få för att bygga upp jorden igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Tellus (jorden) kommer att utplånas av UV-strålar (ultra violetta strålar) för att vi använder för mycket CO2 och då kommer hälften av alla människor att få hudcancer och sen smälter polarisen och då är det slut!

Redigerat av Mîhker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...