DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Kan man byta namn? Jag är medveten att det kostar nog, men hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Eller PM:a admin om du har en bra nanledning. INTE "Jag tycker detta är fult och jag har ett nytt som är bästastt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Kan man byta namn? Jag är medveten att det kostar nog, men hur? Eller köp för 100 kr...(köp FM asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag fick byta namn GRATIS för att jag hade en bra anledning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 bara lite nyfiken. vad var anledningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 jag hette ju 75:an... Jag hade denna anledning: 75:an är ungefär bara ett nummer 75:an är inte coolt Jag ville ha ett ordentligt namn, inte bara ett nummer Jag har alltid velat heta Mîhker eller nåt cool Korrekt, om jag minns rätt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 och då fick du byta namn???hehe bra anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja, det fick jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Ok, hoppats du hör detta , Admin. Min orsak är att jag har ett fult namn, DarkBlack_Angel , och jag ångra verkligen detta namn. Om jag skulle välja ett drömnamn vore det toppen. Fruktsallad vore favoritnamnet. Dessutom vore 5000 fuska mynt för mycket att ändra namn för. Redigerat 24 Februari 2006 av DarkBlack_Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ok, hoppats du hör detta , Admin. Min orsak är att jag har ett fult namn, DarkBlack_Angel , och jag ångra verkligen detta namn. Om jag skulle välja ett drömnamn vore det toppen. Fruktsallad vore favoritnamnet. Dessutom vore 5000 fuska mynt för mycket att ändra namn för. Köp åtta lotter på lotteriet med dina fuska mynt som du har och försök att vinna jackpoten om du inte får byta gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Kan ju bero på vad man byter för något namn. Byter man från ett fult namn till ett litet oseriöst tror jag du inte får det igenom. Mîkher är ett ganska häftigt namn & seriöst men Fruktsallad? ;) Det blir bara att samla pengar grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.