Selerz Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 en hund, 4 katter, 4 papegojor,ca 100 fiskar,2 marsvin, och mitt bästa husdjur: Datorn *Dreggel* skojja men iallafal dom som stog där uppe e mina husdjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja har en hund som heter Nikita Ja hade en katt innan, som hette Flex, men han sprang bort när vi flyttade :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har en kanin som heter Smulan (hemskt namn): http://i13.photobucket.com/albums/a271/darkness_krystal/smulan.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 just nu har vi några kaniner(vet inte hur många för dem rymde för ett bra tag senn åsså har dem förökat sejj) en undelat å en hund... Sammanlagt har vi haft över 20 kaniner(som sagt dem förökade sejj) 10 katter 10 hundar 3 underlater 2 vandrande pinnar å hur månmgar råttor som helst(dammråttor)... Dessa djur har vi inte haft samtidigt (men vi hade massa kaniner samtidigt åsså fick våran hund 7 valpar för sanrt 2 år sedan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 2 Kaniner, fast 1 är syrrans. Kanske kommer med bild senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag har en katt som heter Rulle.(riktig bråkstake den där Rulle:P) Och en ödla som heter Vilma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 hade en katt som hette nicky den hette så för jag hade precis sett en film som hette little nicky och handlade om Nicky o den var asrolig tyckte jag så han fick heta så(och så hade jag inga andra förslag på namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag har bara haft en hamster som hette Tobbe för 4-5 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag har haft en kanin när jag var lite mindre. Har även haft en katt, men den dog. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Har aldrig haft ett husdjur. Skulle väldigt gärna vilja ha en hund, sitta och gosa med den 24/7 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salvatore Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag hade två katter, men min lillebrorsa fick ett virus, så vi kunde inte behålla dom. Senare när viruset var borta var vi tvungna att avliva dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Har två katter, Kissen och dea. Kissen kallade vi henne ett tag bara för att vi inte kom på ett bra namn, så nu heter hon kissen... xD Den adnra katten, Dea, fick vi av en granne som inte kunde ha kvar henne eftersom att de skulle flytta. Riktigt tjurig katt var hon i början, men nu är hon den fluffigaste och kelgoaste katten som finns. Kissen är en liten bortskämd katt som ska ha kattgodis hela tiden. Gillar henne inte, är helt fäst vid Dea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.