Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 1.Vilket grafikkort har ni? 2.Är grafikkortet bra till alla spel på datan mina svar: 1.Geforce 6600 GT 2.För det mesta Jag är intresserad av vad mi har :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 1: vet inte 2: går att spela alla spel.(på min data) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 1. Via/S3G Unichrome Pro IGP (Fråga mig inte vad det är) 2. nej den suger som farao! har bara cs installerat föra tt grafikkortet suger åt sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 1. ATi Rage 128 Xpert SVENSK VERSION 2. NEJ!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 1. ATI Radeon 9600 Game Buster (Second Series) 2. Utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 1. ATI spel minns int vad det hette :P 2.Alla spel som e ute på marknaden funkar skit bra på min dator :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har något ganska bra grafikkort men jag kommer inte ihåg vad det heter och de nyaste data spelen tror jag inte fungerar på min dator fast jag har inte köpt något dataspel på ett halvår ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.