Gäst Soffan Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Inga fler smiliesar dock. Att man kanske byter ut några som man aldrig använder. För hur många brukar använda sig av dessa t.ex. :kung: :student: :medieval: Att Admin kanske kan finna några bättre som visar lite mer känslomässiga utseenden. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Jag hatar verkligen ' ;) '-smileysen.. Jag brukar annars ofta göra ";)" men inte här på fuska.se. Behöver en ny, snyggare... ^^ Redigerat 26 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag tycker dom är bra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag hatar verkligen ' ;) '-smileysen.. Jag brukar annars ofta göra ";)" men inte här på fuska.se. Behöver en ny, snyggare... ^^ En som gör en fin liten vink va? ^^ Tycker jag med. Passar absolut inte till kommandet ";)". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Har ni skaffat ordcensur? Sånt gillar jag! Smart att man se om man är tjej eller kille och ålder på sin användare :D. Jag trodde det var nån slags poäng eftersom nästan alla har ett 'P'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Nooo! Nu ser hela fuska att man är en tjej! :D Nej men... Det ser gött ut admin. Fortsätt så här! ^^ Ojsan, har gästboken dykt upp igen? Wiee... Va? Är du en tjej? Visste inte det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JAMES_BOND_2 Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 f*n va jag äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Nooo! Nu ser hela fuska att man är en tjej! :D Nej men... Det ser gött ut admin. Fortsätt så här! ^^ Ojsan, har gästboken dykt upp igen? Wiee... Det är också lite överaskande att se vilken ålder medlemarna är i. En del trodde jag var äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Admin. Jag säger det bara att folk bara kommer testa sig fran med censuren och trådarna blir smutsig av stjärnor... Har bara en känsla. Admin. Borde du inte göra att man anger sina sista fyra siffror när man sätter födelsedatum. Eftersom några inte har angivit korrekt födelsedatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Admin. Jag säger det bara att folk bara kommer testa sig fran med censuren och trådarna blir smutsig av stjärnor... Har bara en känsla. Admin. Borde du inte göra att man anger sina sista fyra siffror när man sätter födelsedatum. Eftersom några inte har angivit korrekt födelsedatum. Du visste väl att dem är hemliga?Tänk om spyware eller någonting som spelar in allting du spelar just in de 4 hemliga siffrorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kan man nte byta ut ;) mot http://www.hamsterpaj.net/images/smilies/semikolonparentes.gif Jag tycker iaf att den är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 På www.mafiascene.com har de skitsnygga smileysar som jag tycker att ni borde kolla in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.