Goglashszzz Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Är du inte frisk eller. Tjejer är bättre än fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Typ på Lekis jag var skit kär i en tjej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nej, fuska.se är roligare. Skaffa en tjej som delar ditt fuska.se intresse så kan ni sitta och skriva fusk tillsammans en fredagkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag är kär, har alltid varit det, och i samma person i hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Nej, fuska.se är roligare. Smart! Undrar vad hon ska heta? Fusk Kattis? :lol: Redigerat 6 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) aldrig varit kär :) Redigerat 6 Mars 2006 av hack3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Gills fysisk kärlek? I så fall så ja. Suck! Kari... :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Gills fysisk kärlek? I så fall så ja. Suck! Kari... :wub: höhö en lite lustig sak... min storasysters kille heter Kari.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) WHAT? Okej, jag kan försäkra dig om att jag inte mena han. Men är inte Kari ett tjejnamn? Redigerat 6 Mars 2006 av Jewes007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Såhär har det varit för mig... En tjejvän till mig har varit kär i mig och det har jag vetat om. Under en tid började jag gilla henne riktigt mycket och nu återbetalar jag den kärlek hon har gett mig. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Nej, fuska.se är roligare. Hur kan du tycka det? Tjejer öhh... äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) WHAT? Okej, jag kan försäkra dig om att jag inte mena han. Men är inte Kari ett tjejnamn? Min storasysters kille heter Kari å kommer från finland å där kan tydligen killar oxå heta Kari Om jag skulle va tvungen att "ge upp" en sak av Fuska.se å tjejen skulle jag ju lätt "ge upp" fuska.se Redigerat 6 Mars 2006 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.