Gäst Ocelot Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 den tjej jag gillar gillade mej när vi gick i 4:an men då hade jag inga känslor för henne det fick jag ett halvår senare men då var jag för blyg,men så blev hon ultrapopulär bara för en 9:a gillade henne när vi gick i 7:an,dom blev ihop,han gick ur skolan,hon blir ihop med någon annan,jag försöker glömma henne nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag är kär i en tjej, men självklart är jag så otroligt blyg, så inte vågar jag berätta det :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 det var jag med men hon vet om nu..=) mycket lättare om dom vet..tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag är kär i en tjej, men självklart är jag så otroligt blyg, så inte vågar jag berätta det :unsure: samma här :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag är kär i en tjej, men självklart är jag så otroligt blyg, så inte vågar jag berätta det :unsure: Jobbigt det där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 samma här också =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Jag har aldrig känns känslan att vara kär i någon! ^^ lr kanske vet inte hur det är... har ni kärat ner er nyligen? :gitarr: lr nått.. :cool: Har hänt många gånger detta året det kommer ju nya hela tidan :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Jag! Kär?! Nej då, Fusk Katten har inte varit kär i alla fall. Det är inte svårt att bli kär, det är svårt att göra något åt det senare. Det finns inget värre än att gilla någon som inte vet att man existerar och man är okapabel att göra något åt det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 jag är kär just nu..väldigt mycket... :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Just nu är jag riktigt kär.Fast problemet är att hon inte är kär i mig.Jag har berättat och allt sånt.Det e jobbigt när det e så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jodå, riktigt rejält. Som du kan se i min post. Kärlek är världens vackraste sak, men även den mest fasansfulla, destruktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dummajag Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag tror att jag för tillfället e lite kär iallaflall. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.