ouagadougo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Angående spelen som du trodde var programmerade med C++: Lierox Extreme ÄR programmerat med C++ och jag tror INTE att CS är det. Citera
neVah Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 fusk katten vill du lära dej de så borde du köpa dej en bok om det... det e mycket svårare via webben + att det tar mkt mer tid Citera
ELF Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Jag har kollat på böcker på internet. Dom ä ju svindyra. Jag får läsa lite på sidorna så jag får MVG sen i skolan när jag ska plugga PROGRAMMERING... Nu har jag börjat läsa lite om Java. Själva grunden är ju lätt, jag har inte läst så mycket så jag vet inte mer... Citera
NossLoad Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Japp det är det mezox LoL! Det är värkligen inte ett Spel Programmeringspråk!!! Du kan ju programmera spel i det men man ska inte kalla det Spel Programmeringspråk!!! omg! Man kan ju koda vad somhelst i C++ Citera
ELF Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 Nu ska jag inte säga att jag vet allting om datorer. Men precis som NossLoad sa så är det ju inte bara ett programmeringsspråk för spel. Det används till allt. Alla programmeringsspråk kan användas till både program och spel. För skillnaden mellan spel och program är att spel är till för att ha kul med. Annars är allt likadant i spel och program. ETT SPEL ÄR ETT PROGRAM!!! Citera
Andersffs Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 Angående spelen som du trodde var programmerade med C++: Lierox Extreme ÄR programmerat med C++ och jag tror INTE att CS är det. Varför inte! Så klart att massor i CS är gjorda i C++ Citera
Desu Skrivet 16 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2006 mmm CS har c++ inkluderat. + att blinkenlight och den andra sidan e skit bra i alla fall nån som vil hjälpa mig med en kod? ska posta koden när jag kan göra det. Citera
Andersffs Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Skrivet 16 Mars 2006 #include <iostream> using namespace std int main() { cout << "Hello world!"; } Är enklare, fast n\ eller \n äristället för Hello world! är coolare! Citera
neVah Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Skrivet 17 Mars 2006 (redigerat) Japp det är det mezox // edit läste inte hela inlägget ;P srry fusk katten, böcker är dyra, ja, men oxå värda att köpa... Redigerat 18 Mars 2006 av Quaked_Ess Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.