Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) ... tiden det är så störande Redigerat 24 Februari 2006 av Tyranitar_pupitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Det borde man väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Det tycker jag att man borde få göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja det borde man väl få göra eller..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 "§1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg/omröstningar" ;) Tycker det passar in på beskrivningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 "§1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg/omröstningar" ;) Tycker det passar in på beskrivningen. Njae, mer §1.6 isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) "§1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg/omröstningar" ;) Tycker det passar in på beskrivningen. Själv så tycker jag den här passar rätt bra också... §1.19 - Att skriva/antyda att någon bryter mot någon regel, ANMÄL istället. Dumpa denna regeln.... Den håller inte... ;) Redigerat 24 Februari 2006 av Petey Piranha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 "§1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg/omröstningar" ;) Tycker det passar in på beskrivningen. Jao okej... Den kanske var mer rätt. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 "§1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg/omröstningar" ;) Tycker det passar in på beskrivningen. Räknas Caps Lock som flooding? PS: Trodde du påstod att Tyranitar_pupitar bröt mot den regeln... I sånna fall var mitt förra inlägg mer onödigt än.... ja... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 NEJ. JAG FÅR SKRIVA MED CAPS LOCK OM JAG VILL :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.