Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 den där ''ändra din titel'' saken man kan köpa i fuska affären vad gör den??? ps. flytta inte den här tråden tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 den där ''ändra din titel'' saken man kan köpa i fuska affären vad gör den??? ps. flytta inte den här tråden tack. Din rank (den under avataren), du kan ändra den till vad du vill.T.ex. så är Rowyn "The Writer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Yepp ^^ Jag har ändrat min Rank till The Writer. NesseN har gjort samma sak fast han har ett mer stiligt namn; Bambi. Men om du nu ska ändra din Titel så kostar det ju 30 000 FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag tycker det är lite väl mycket! Skulle man inte kunna sänka priset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Nej, det är ett ganska lagom pris. Det är egentligen ganska lätt att få ihop till 30 000 FM. Om det skulle sänkas skulle alla ändra titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Man kunde väl iaf sänka priset till 20 000 FM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag tycker att de kanske borde sänkas lite priset fast om det skulle bli för billigt så skulle ju alla byta namn som Salzalade säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Man kunde väl iaf sänka priset till 20 000 FM? Nja, jag tycker man ska ha förtjänat att byta rank... Skulle snarare ha höjt priset till 50 000fm. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Nej, 30 000 är ganska bra. Tror inte att någon orkar att sammla på sig 50 000 FM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 50 000 FM för en titel? Då sparar jag hellre till #9 cooling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 det är ju inte lätt att få ihop 30 000 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 @PontarN, bli du Coling. Jag ska bli #11 Hedersmedlem B) @Simpsons, försök så går det ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.