Selerz Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Själv tror jag, G.T.A 4 ;) Redigerat 25 Februari 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 vet ej.. man vet ju inte alla spel som kommer än :P GTA 4 kommer de nog inte vara någon fel på.. eller är inte GTA 4 gta san....?? Jag hoppas att de kommer ett ratchet & ett nytt jack spel gillar dom :P tror dom komer vara bra :P:P :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Ja tror att MGS 4 kommer att äga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag kan inte några spel som kommer att komma än men de som ni nämner kommer säkert att bli bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Utan tvekan det nya Devil may cry spelet till Ps3 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ingen aning :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Själv tror jag, G.T.A 4 ;) Den nya GTA.Den nya TEKKEN :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag vet inte men hoppas det kommer bra spel till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Heh...det klart det kommer släppas bra spel till ps3. Ett av dom är defenitivt Guns of the patriots. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Håller med att den nya Gta kommer att bli bra. Sen vet man ju inte, men hoppas på ett nytt Call Of Duty spel till den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 GTA 4 och GT 5 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag tror att ett nytt Tekken spel skulle vara grymt och likaså ett nytt Call Of Duty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg