Ratchet Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Vad jag har förstått det som så är super mario rpg ett jäkligt bra spel, men jag undrar bara: var tusan kan man få tag på det? hittar inte nån stans! vet att det finns super mario rpg Legend of the seven stars, men finns det nåt mer mario rpg?? Redigerat 25 Februari 2006 av Ratchet
unix Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Vad jag har förstått det som så är super mario rpg ett jäkligt bra spel, men jag undrar bara: var tusan kan man få tag på det? hittar inte nån stans! vet att det finns super mario rpg Legend of the seven stars, men finns det nåt mer mario rpg?? Tror inte det säljs längre :(
Larath Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 vad jag vet finns det inget mer mario rpg till snes men jag kan ju ha fel, annars så säljs det väl på nätet (vad finns inte på nätet)
Ratchet Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2006 Vad jag har förstått det som så är super mario rpg ett jäkligt bra spel, men jag undrar bara: var tusan kan man få tag på det? hittar inte nån stans! vet att det finns super mario rpg Legend of the seven stars, men finns det nåt mer mario rpg?? menar begagnat asså ;) Jodå det finns
Garone Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 Du kan ladda ner det på nätet men det är olagligt
Mallex Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 Jag har dte på datan men det var så tråkigt på dtan att jag inte kör nått snes på datan längre... Skulle ochså vilja ha det spelet... Finns inget annat till snes
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Skrivet 14 Mars 2006 Jag har det men jag köpte det när jag var typ 8-9...
Ratchet Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2006 Det finns nästan helt säkert på nätet. ja de finns ju på nätet man jag vill ju ha de på min snes
Rekommendera inlägg