Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Men, det är ju typ samma sak, bara att det är olika program. ;) Vad menar du med en ny mapp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Men, det är ju typ samma sak, bara att det är olika program. ;) Vad menar du med en ny mapp ? Jo men asså det funkar inte att bara spara filerna i brushes i Gimp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Men, har du ens följt hans Tutorial? Jag följde den, och det funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 det jag menar med en ny mapp är den som kommer när du extraherat. det kommer oftast en ny mapp på skrivbordet(ifall du har den komprimerade mappen där) sen så finns ju dom nya extraherade filerna där i. komprimerad = förpackad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nytt problem. Haha jag är nog lite seg men nu funkar inte mitt winrar så att jag kan extrahera. Jag ladda ner det från fuskas filarkiv och nu har det typ gått ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 back to topic nu, starta en ny tråd om gimpbrushar om ni vill snacka om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 spamma inte ner tråden med annat än bilder skicka in några snygga bilder istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) OK jag kommer med ett alternativ för min avatar vad tycker ni? Det är sapira från boken eragon. Jag blev inte så nöjd när jag klippte ut den Clonker blev riktigt bra tycker jag. Redigerat 6 April 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Den till höger var ju snygg men texten: Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) ok den ska jag ändra på då. Men vad ska jag ändra? Redigerat 2 April 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 1-10 vad tycks? vad ska ändras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Mu1991: Snyggt ! Men testa med en annan renders som passar in mer. ;) 7\10 med den där rendern. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.