Aircondition Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Alltså, har du gjort bakgrunden själv ? Eller har du bara lagt till en bild och skrivit på den ? Jag tror att jag använde först en nerladdad brush men sen ändra jag på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Men nu händer det ju ingenting här. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 min nya avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 7 tycker jag. Jag gillar inte motivet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 min nya avatar? Har du gjort den i Gimp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 två nya små bilder, vad kan bli bättre förutom texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Mu: Allt kan, bakgrunden är för odetaljerad i båda, ingen ram rendern på den första är okej, men på den andra är den dålig. Och båda är toma. 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 vad anser du att man ska göra för att dom inte ska vara så tomma då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Kanske fylla dem med otydliga andra renders som får det att se abstrakt ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 vad anser du att man ska göra för att dom inte ska vara så tomma då? Större renders, mer detaljerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Vad Tycks om denna? Redigerat 14 April 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Rättså snygg... 6/10 Vad är det för motiv? Den får 7/10 av mig om du gör en snyggare text :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.