Gäst virrs Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Min datan har blivit skit seg, lr aah,inte seg så men när jag spelar, det börjar Lagga as mkt närjag sitter å spelar tex mafia, det ha inte gjort det förut å allt funkade bra, men nu så laggar det som s*tan när det händer nått i spelet. Å det blir ingen skillnad om jag ställerner grafiken till det sämsta så ere lika dåligt ändå, Vad ska jag göra? *Ursäkta Dubbel inlägg* Redigerat 27 Februari 2006 av virrs Citera
Katt Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Du kanske har nåt virus i datorn. Citera
Nafrali Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Jag gissar på virus. Annars kanske du får kolla om det är något fel på din hårddisk. Citera
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Starta om Datorn brukar hjälpa för mig Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 har du köpt nått från sony på senare tid? Citera
Dretskit Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Jag gissar ochså på att det är ett virus. Citera
Gäst virrs Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 jag kan ju börjaa med att säga att det INTE är virus, datan e som när jag köpte den, fast segare MKT segare när man spelar. det verkar inte spela så stor roll vad man gör, Citera
pollenallergi Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Kanske Grafikkortet som spiffar? Ladda ner senaste drivrutinerna etc etc.. Defragmentera datorn, kör adware/spyware scan.. Är den fortfarande lika seg så tycker jag du ska installera om windows. Citera
Nafrali Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 jag kan ju börjaa med att säga att det INTE är virus, datan e som när jag köpte den, fast segare MKT segare när man spelar. det verkar inte spela så stor roll vad man gör, Du kan ju inte säga att datorn är som när du köpte den, för den är ju mycket segare nu. Eller? Sedan så kan de va virus/spyware/adware som finns på datorn. Du borde göra som NesseN sa. Citera
Dretskit Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Det kan vara spyware på datorn som gör den segare. Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Defragmentera datorn. Stäng av onödiga program. Citera
epaaj Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Flyttar mitt svar från den andra posten och raderar den... Massa processer igång som drar kraft kanske? Är det många ikoner nere vid klockan? Har du virussökt datorn? Är hårddisken full? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.