Putside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag ska ta Norrlandståget ti Luleå. Det tar 15 timmar, och vad ska jag då hitta på under den tiden ? Har bara musiken som tröst ( mp3 ). Har ni någe tips som man kan fördriva tiden med ? Förutom spelmaskiner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Tidningar, bok, sticka? :P 15 timmar! Vilken pers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Böcker, tidningar. Förresten vad ska du göra i Luleå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak&daxter Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 det ska väl vara böcker då, fast det kan ju bli lite tråkigt i femton timmar dock, du kan ju alltid börja snacka med någon okänd på tåget.... Hitta kanske någon trevlig å flörta med... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 En schysst bok du verkligen tror du kan gilla är allra bäst... Om du inte har tillgång till laptop eller bärbar dvdspelare förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 15 timmar, bra gjort. Ungefär lika lång tid som det tar att åka härifrån till Finska Lappland. Mp3 fungerar perfekt, sov lite natten innan och snarka dig igenom halva resan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 När jag tog tåget ifrån Sthlm (5hrs typ :)) träffade jag en tjej som nu är min f.d flickvän :P, gör du det samma så går det skitfort. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Böcker, tidningar. Förresten vad ska du göra i Luleå? Möta kärleken såklart. ;) Forza Luletjejer. :P Sov ingenting dagen före avresa! Jag antar att resan pågår under natten & där kan du spara in 7-13h direkt beroende på hur du är. Övriga tiden kan du såklart läsa en bra & spännande bok. (Tro mig, försöker du bara kan du hitta någon som är intressant) Gillar du att skriva kan du göra det, lyssna på musik, dröm om Elitserien & SM-guld. ;) Tänk inte på tiden, gör du det känns det bara ännu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Om du har en bärbar spelkonsol så kan du väl spela på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 typ ds eller psp men sov så lite du kan dagen innan gjorde jag på en bilresa till queensland(australien)som också tog 15 timmar :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 15 timmar??? läs en bok eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 • Bärbar konsoll • Bok • MP3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.