gurreb Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Hej alla fuskare. Hur tycker ni att det nyaste GTA spelet ska se utt ch ara ??. alla svar är välkomna. själv skue ag vilaatt det var vinter i det...... vad tycker du ska det vara sommar eller kanske höst eller ska det ligga under vattnet ?. alla svar är välkomna :student: :student: :student: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Läste någonstans att Rockstar funderar på att nästa GTA blir ett MMORPG, där varje fotgängare är en spelare. Vet inte riktigt om du det blir nåt av det dock... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 det vore rätt så kollt. och ett bättre multi player läge. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag tycker det ska vara skönt och bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Nästa generationskonollerna ska det komma på tycker jag. Och då tycker jag det ska klara att ha en hel stat från USA som bana. Skriver mer sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Och så ksulle nåra få vara "vanliga" å nåra andra Gangsterz ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vadå? Så är det väl på alla GTA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 ....! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 som san andreas tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 som san andreas tycker jag Haha... Ironi. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Läste någonstans att Rockstar funderar på att nästa GTA blir ett MMORPG, där varje fotgängare är en spelare. Vet inte riktigt om du det blir nåt av det dock... Det ska komma ut ett spel under 2008 till x 360 och 2007 till pc som heter All Points Bulletin det är precis så. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag tycker att det skulle vara vinter och så skulle man kunna ha snöskoter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg