Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det har fungerat innan men det är nog säkert min brandvägg som jag måste konfiguera lite med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Konsigt problem. Jag kan kolla på min varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag kan kolla på mina fast jag har inga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Okej, då stämde inte min teroi. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Hände för mig en gång men sen dess har det flytit på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag kan kolla på mina varningar,fast jag inte har några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Men när ni tycker där, så kommer det upp varningsloggen. Och det är det ni kollar på, inte varningarna. Men har ni/har haft varningar så kan ni se varför ni har dom/fått bort dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Har varit så för mig 2 gånger nu :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.