Gäst DonKeN Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Lol. Är ni ute efter designen så kommer man nog kunna ladda ner den på nåt sätt. WV kommer nog kräva 512 mb ram. Men jag nöjer med med Windows XP Professional. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Eftersom att Windows Vista kommer att bli standard är det väll nästan ett måste att köpa det. Som att sitta på Windows 98 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag tror inte att jag kommer att skaffa det efter vad jag har läst här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Finns ju ingen direkt anledning till att inte skaffa det, enda nackdelen är att det tar mer kraft från datorn, men sånt går alltid att stänga av. lawl, gorgoroth ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vad är Windows Vista för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ett nytt operativsystem... men jag tycker det är bättre med xp, för att de tar inte särskilt lång tid o starta upp, omkring 15 sekunder lr mindre, och de e la inte så illa!?... dessutom tar de inte mkt på datorn heller... vista kommer inte vara så himla bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Någon här som täker försöka cracka/hacka Vista om det nu är så himla strikt? Jag ska äsa programmering så jag kanske kommer kolla upp det och ha till eget bruk... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vista kommer med stor sannolikhet att hackas eller tror redan det har gjort det förresten,men i mitt fall blir det att skaffa linux eller att sitta kvar på xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Holy crap rapporterar den till microsoft om man laddar ner! :blink: Jag laddar ju ner 10 gig i veckan så från mig kommer det ett direkt NEJ! Jag håller mig till home edition. Man kan alltid uppdatera hårdisken eller nåt så blir xp lika bra som vista. Så jag säger Hasta la vista vista. Redigerat 4 Mars 2006 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jo jag menar det och jag ligger högt över tio gig över 20 ligger nog på 30 gig i veckan och det kan bli svårt att betala allt det om mictisoft rapporterar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det är snyggt, väldigt snyggt. Men som ni nämde är det obegränsat och att operativsystemet automatiskt upptäcker olagliga filer och sånt är bara löjligt, aldrig att jag skaffar något sånt. Vad jag vet är det mer riktat till media-användare, alltså är det mycket för musik och film. Nej, blir nog inget jag tänker skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag bryr mig inte om designen. Jag har Windows Classic Tema eftersom det drar mindre ramminne än snyggare tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.