Master X-X Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Till vilka spel vill ni att en uppföljare ska komma jAG vill -Fear -GTA SA -Need For Speed Most Wanted -Call Of Duty 2 -Prince Of Persia TTT -Half Life 2 Citera
Aircondition Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Battle for middle earth 2 Battlefront 2 Battlefield Empire at war Call of duty 2 Knights of the old republic 2 The sith lord Need for speed Most wanted hehe, battle for middle earth 3 kommer nog bli rätt nice Citera
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Jag vill att det ska komma en uppföljare till Mafia för det är ett av mina favoritspel. Citera
Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) oops *dubbelinlägg* Redigerat 2 Mars 2006 av outside enemy Citera
Oddset Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Mafia - Otroligt bra story. Hoppas att efterföljaren blir bättre om det nu kommer nån. Star Wars KotOR - Också j*vligt bra story. Om det nu kommer en trea tror jag inte att den kan klå ettan. NFS serien - Enda bilspelen jag nånsin gillat. Warcraft 3 - Bra strategi, spelar det än. Sen finns det väl nån annan jag inte kan komma på just nu. Redigerat 2 Mars 2006 av Sv3A Citera
neVah Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 skulle inte skada med en uppföljare till FEAR :D Citera
Gäst alan.shalaji Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Empire at war battlefront 2 KotOR 2 jedi knight :jedi academy galaxies(en gratis uppföljare) republic commando lego star wars 2(så att det ska utspela sig i nya republikens tid eller på Exar Kuns tid) Som ni ser så är jag ett STORT starwarsfan Citera
Slumpen Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Red Alert, kanske dags för en uppföljare men snälla dra inte in yuri igen, blir för tjatigt! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.