kola_king Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Tja, känslor är nog relativt omöjligt i dagens läge, men man håller ju på att utveckla AI (artificiell inteligens), och om man gav robotar för mycket av det skulle dom kanske börja undra varför dom ska lyda oss. Men vafan, de som är smarta nog att kunna uppfinna robotar med AI, är knappast dumma nog att ge dom för mycket av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Mer fred, mer tekniskt, mer robotar, mindre aktivitet, sitter bara hemma och är inne i det tekniska! Nja, fred blir det nog aldrig. Jag tror inte det blir någon framtid, vi kommer nog snart gå under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Jag tror att det blir mycket mer teknik i världen :unsure: Redigerat 21 Mars 2006 av NisseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag tror ochså att tekniken kommer att gå framåt väldigt mycket i framtiden. Det kommer säkerligen att komma mycket nya och coola saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 det kommer nog komma as coola saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag tror att det kommer se typ lika ut, fast det beror hur lång fram i framtiden man syftar på. Kommer nog vara mera utvecklat, alla konsoller och kanske väldigt mycket ny teknik och sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Samhället blir väl värre än vad det är. Kommer möjligtvis en och/eller flera tekniskavåger. Är skeptiskt och rädd för framtiden, mer saker ger mer att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag tror ärligt talat att det kommer bli bättre och mer jämställt i samhället i framtiden. Tänk bara: På 500 år har vi gått från det fruktandsvärt ojämnställda medeltidssamhället till dagens betydligt bättre samhälle. Om än utvecklingen går långsamt, så går den framåt hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Se vilken teknikexplodsion det varit de senaste tiotal åren, det fortsätter så och saker vi aldrig kan föreställa oss kommer till. Men samtidigt, allt möjligt kan hända, men inte inom en ram, dvs när? Allt kan hända, om tio år eller en miljon år (människor kanske inte finns mer, men något finns kvar i alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Vet inte riktigt hur det skulle kunna se ut i framtiden. Kanske mer teknik och sånt. Men mest av allt tror jag att mänskligheten kommer utplåna sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 fuska.se kommer få ett nytt svart skin och google kommer ge ut tidningar och pc-spel. sedan kommer Admin att härja fritt p.g.a. att fuska.se släpps i hela vida världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Ta en titt på slpelen. Läste detta på DICE. Titta på spel 10 år tillbaka och jämför med dagens. Så fort kommer spelen att utvecklas ännu 10 år till. Samma sak händer med tekniken. Titta 10 år tillbaka och vänta 10 år så får ni se.Jag sak ha min egna h*r robbot som på AI när jag blir stor... Redigerat 2 April 2006 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.