Hoppa till innehåll

Framtiden


Gäst Destiny

Rekommendera inlägg

Tja, känslor är nog relativt omöjligt i dagens läge, men man håller ju på att utveckla AI (artificiell inteligens), och om man gav robotar för mycket av det skulle dom kanske börja undra varför dom ska lyda oss. Men vafan, de som är smarta nog att kunna uppfinna robotar med AI, är knappast dumma nog att ge dom för mycket av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst QuikSilver

Jag tror att det kommer se typ lika ut, fast det beror hur lång fram i framtiden man syftar på. Kommer nog vara mera utvecklat, alla konsoller och kanske väldigt mycket ny teknik och sånt där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror ärligt talat att det kommer bli bättre och mer jämställt i samhället i framtiden. Tänk bara: På 500 år har vi gått från det fruktandsvärt ojämnställda medeltidssamhället till dagens betydligt bättre samhälle. Om än utvecklingen går långsamt, så går den framåt hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Se vilken teknikexplodsion det varit de senaste tiotal åren, det fortsätter så och saker vi aldrig kan föreställa oss kommer till.

Men samtidigt, allt möjligt kan hända, men inte inom en ram, dvs när? Allt kan hända, om tio år eller en miljon år (människor kanske inte finns mer, men något finns kvar i alla fall)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta en titt på slpelen. Läste detta på DICE. Titta på spel 10 år tillbaka och jämför med dagens. Så fort kommer spelen att utvecklas ännu 10 år till. Samma sak händer med tekniken. Titta 10 år tillbaka och vänta 10 år så får ni se.Jag sak ha min egna h*r robbot som på AI när jag blir stor...

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...