Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Tror ni att det nya Driver spelet kommer att vara bättre än Driver 3? Jag tror att det kommer att vara bättre.
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Jag tycker inte heller att trean var så värst bra fast grafiken är grym. Att köra Take A Ride är väldigt roligt.
Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Hoppas det är mer som gta satt man kan gå in i affärer, ändra utseende, fanasifullare uppdrag mm
Dretskit Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2006 Jag hoppas ochså att det blir mer likt GTA och har GTA:s olika funktioner.
Clean Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Kan inte bli värre än Driv3r PS.Nu har jag blivit #5 Uber Fuskare
blojmonster Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 jag har aldrig spelat ett spel med sämre köregenskaper.. man accelerear och bromsar snabbare än en enzo och har bättre väghållning än en gokart.....
Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Driver 3 sög så man får ju hoppas att Parallel lines blir bättre. Redigerat 24 Mars 2006 av Sv3A
SFrisk Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Skrivet 28 Mars 2006 Driver 3 och parallel lines går inte att jämföra! I PL (parallel lines) så är man TK (The Kid) år 1978, man rånar bilar fixar upp dem och gör uppdrag. Uppdragen är mkt bättre (och svårare) än i GTA serierna, och ljuder från motorn är helt sjukt bra! Kläderna och Bilarna är specciela för de olika tiderna. Man är i Manhattan, Brooklyn och New Jersey. gatorna är tagna med fotografier så dom är exakt som i NY. Efter ett tag i spelet så åker man fast då ett uppdrag misslyckas. År 2006 kommer TK up igen och är berred på att göra hämd. Mitt betyg är en 4:a av 5. Grafiken är bra och ljudet också, men ngt man irriterar sig på än att poliserna är väldigt på sin vakt. Blir sura av nästan vad som helst...
saltnisse Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Skrivet 27 Juni 2006 jag håller med! faktiskt! men det som han sa med kör egenskaperna! löljligt, dom självqa säger att dom är realitiska! men axar snabbare än en enzo och bromsar och har bättre väghållning än en gokart... hadde trean inte haft alla buggar så skulle varit bättre än pralel lines! men dom är så olika. jag gillar tanner mycket och bilarna och städerna i parlel lines har jag svårt att hitta favorit bilar! men jag har nån på g..
Dolphin Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Skrivet 27 Juni 2006 Driver 3 var en stor besvikelse för mig, ingen spelkänsla alls fast att det är ett bilspel, inte ofta jag behöver säga dessa ord. Driver: Parallel Lines har jag inte provat, men det kan inte vara värre än Driver 3.
Rekommendera inlägg