unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Hejsan. Tycker att medlemen som har skapat tråden ska kunna låsa sin egen tråd. T.ex: Jag undrar något. Så svarar en annan medlem och en modde kollar inte på tråden så blir den inte låst. Men om admin gör så att medlemen kan låsa sin egen tråd så vore det jätte bra. Mvh/Darwin2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ja tycker det värkar funka. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Varför inte anmälla och säga att du vill att den ska låsas? Har funnits en sånhär funktion förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vet inte...tänk om man uttnytjar denna funktion till sitt eget fördel? Som t.ex att person X frågar efter hjälp till ett spel, men innan någon ens svarar så låser personen tråden och påstår att han har fått svar genom pm. Då får han extra rank och Fm. Förstår du vad jag menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Varför skapa en tråd som du sedan ska låsa? Om tråden spårar ur, så kontakta bara en moderator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Tyckte att det var en utmärkt idé. Har man fått svar på sin fråga så kan man låsa den själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 @Fusion, om du menade mig så förstår jag. Vad är det som är så svårt/jobbigt att trycka på abnäl och skriva att tråden ska låsas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag tycker att det vore bra om man kunde låsa sin egen tråd men det är väl inte så nödvändigt när det bara är att säga till en moderator att låsa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 bra ide!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jag tycker det var en bra ide iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Själv har jag funderat på en ide om att ta bort sina egna inlägg ifall man tycker det bryter mot någon regel eller om man råkar göra dubbelinlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Om man tar bort sitt inlägg räknas det inte som man skrivit det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg