Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Nu går det ändra för mig presentation, men det står att jag kan ha 2 bilder, men det går bara att ha en ;) Vad är det för fel? Citera
Dretskit Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Det kanske är att bilderna är för stora tillsammans. Citera
Simpsons Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 den bilden du har är ju ganska stor så det kan vara därför Citera
Skinnpytte Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) Det går fortfarande inte, se själva nu är bilden liten Redigerat 3 Mars 2006 av Trollungen Citera
Mezox Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Det går fortfarande inte, se själva nu är bilden liten Det finns två förklaringar: Du har inte tillräckligt många tecken (otrovärdig). Du kan inte ladda upp din bild via Imageshack (trovrdig). Citera
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Det går inte att bli medlem där, det kommer upp error Citera
Nafrali Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Skicka filen till någon på msn och be dom att testa att bli medlem där? Anars kan du ju vänt anågon dag och testa igen Citera
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Det är inget fel att bli medlem där tycker jag. Är medlem där själv och det fungerar fint, fint. ;) Citera
Skinnpytte Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Det går fortfarande inte bli medlem :blink: Redigerat 5 Mars 2006 av Trollungen Citera
Gäst Difeez Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 Fuska kanske har lite buggar just nu? Det kommer ju lätt upp efter uppdateringar som gästboken. Citera
Boffaroffe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Fuska kanske har lite buggar just nu? Det kommer ju lätt upp efter uppdateringar som gästboken. Nej, tyvär har vi alltid (nästan) haft det problemet.Men det är konstigt att du vet så mycket om hur det var innan uppdateringarna som kom förra veckan när du blev medlem idag. Redigerat 7 Mars 2006 av Ragnarök Citera
Xynthiar Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 http://imageshack.us/ det e en bra sida Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.