PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vilken namneffekt är bäst enligt vet inte vilken jag ska spara/köpa. Snälla lås inte den här tråden behöver lite råd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jag tycker skuggeffekt den ska jag spara till i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jag har Glimmande Namn Admin har Skuggeffekt och Escaflowne har Droppskugga och Rikar Cena har kursivt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Du ska spara till Glimmande namn effekten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 http://forum.fuska.se/Namneffekter_Med_Exempel-t7883.html För övrigt gillar jag dropskugga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Skuggefekten tycker jag är coolast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Den som jag har.. Har glömt namnet och orkar inte kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har absolut inget intresse för att fixa namneffekt. Fast om det skulle komma en ny effekt som är snygg och lite annorlunda så skulle jag nog köpa mig en sådan. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag köpte glimmande namn för jag tyckte att den var snyggast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Själv behöver jag spara 2200 till ungefär tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Glimmande namn har jag, den är snyggast... Dock kan jag inte se den, har ju FF... xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Själv föreslår jag glimmande namn. För jag chansar på att det är det som jag har ;) Minns inte riktigt hur droppskugga och allt annat såg ut. Bryr mig inte så mycket om effekterna, dock. Fast jag visste inte vad jag skulle ha fm till annars, så det fick bli... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg