kola_king Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Vad bra. Men man kan få AIDS på andra sätt, men det innefattar nog ändå kroppslig kontakt med någon som bär på HIV-viruset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Nej, jag är inte rädd eftersom: * Det är troligare att jag går ut och blir påkörd av en bil eller får en istapp i huvudet. *Många fler dör i Aids och bilolyckor än vad det har gjort i fågelinfluensan, *Fåglarna lär har haft det här viruset i flera miljoner år, det är inget nytt enda skillnaden är att vi människor först upptäckt det nu. *Tidningarna blåser troligen upp det mer en vad det egentligen är. Som med galna ko sjukan, och som när alla var rädda för att få cancer av chips och pomefrits. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag är då inte rädd för fågelinfluensan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) Är ni rädda för fågelviruset H5M1..??? Jag är inte rädd men om den börjar smitta manniska till människa då blir jag rädd..!! nu är jag inte rädd men människa till människa.ja f*n man skulle vara tvungen att gå med mask. Redigerat 11 Mars 2006 av Tyranitar_pupitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Om man skulle vara tvungen och gå runt med mask som de gjorde i Japan eller var det nu var så skulle jag bli orolig men jag skulle fortfarande gå ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 ja man skulle inte vilja sitta inne hela tiden... tänk när man ska gifta sig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag är inte rädd för det där viruset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Nah... :) Vill naturen att fåglar ska dö som flugor så visst. Men de är klart, skulle våra hönor bli sjuka skulle jag nog bli lite skraj... (Tuppen får gärna dö....) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Är ni rädda för fågelviruset H5M1..??? Jag är inte rädd men om den börjar smitta manniska till människa då blir jag rädd..!! Inte det minsta, tror inte jag blir smittad (övertygad). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Antagligen blir ingen det om man inte rör vid döda fåglar. Ändå bär inte alla döda fåglar på viruset. Och som Selene sa: Media förstorar upp det. De gör alltid sånt för att sälja mer. Iallafall Aftonbladet och Expressen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Nu är fågelinfluensan i Stockholm också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 nepp.. tror jag såg en död and förut...lr så sov han XD... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg