Hoppa till innehåll

Warhammer

Selerz

Rekommendera inlägg

Warhammer är svindyrt men svin kul min polare och jag bygde typ ihop 100 gubbar på nåra timmar (jobbit och limma men kul)

Hahahaha, 100 gubbar. De kan inte sett särskilt bra ut.

Jag målade dem förrut. Om jag var snabb, klarade jag av 2 på en timme.

Men då ser de ut som Warhammers gubbar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag älskar warhammer jag är en warhammer freak jag har slösat typ 1000 spän på det det är svin dyrt men svin ball om man kollar på bio så får man roligt i några timmar sen så tar det slut så måste man köpa nya biljetter medans warhammer varar hela livet ut jaja jag har empire och jag måla typ två om dan ibland 3 jag tycker faktist jag är bra på det och jag rekomenderar warhammer för dom som har lite pengar och de som gillar och sitta och pilla med saker

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag älskar warhammer jag är en warhammer freak jag har slösat typ 1000 spän på det det är svin dyrt men svin ball om man kollar på bio så får man roligt i några timmar sen så tar det slut så måste man köpa nya biljetter medans warhammer varar hela livet ut jaja jag har empire och jag måla typ två om dan ibland 3 jag tycker faktist jag är bra på det och jag rekomenderar warhammer för dom som  har lite pengar och de som gillar och sitta och pilla med saker

1000 svenska riksdaler är ingenting om du är en Freak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...