Xade Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Warhammer är svindyrt men svin kul min polare och jag bygde typ ihop 100 gubbar på nåra timmar (jobbit och limma men kul) Hahahaha, 100 gubbar. De kan inte sett särskilt bra ut. Jag målade dem förrut. Om jag var snabb, klarade jag av 2 på en timme. Men då ser de ut som Warhammers gubbar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Höll på med det där på den gamla goda tiden när man hade pengar och sånt. Nå har man kvar nåra Chaos men dom står på hyllan allihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jag älskar warhammer jag är en warhammer freak jag har slösat typ 1000 spän på det det är svin dyrt men svin ball om man kollar på bio så får man roligt i några timmar sen så tar det slut så måste man köpa nya biljetter medans warhammer varar hela livet ut jaja jag har empire och jag måla typ två om dan ibland 3 jag tycker faktist jag är bra på det och jag rekomenderar warhammer för dom som har lite pengar och de som gillar och sitta och pilla med saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Hehe, Men jag tycker Warhammer är kul men PRISERNA! :'( Snyft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jag älskar warhammer jag är en warhammer freak jag har slösat typ 1000 spän på det det är svin dyrt men svin ball om man kollar på bio så får man roligt i några timmar sen så tar det slut så måste man köpa nya biljetter medans warhammer varar hela livet ut jaja jag har empire och jag måla typ två om dan ibland 3 jag tycker faktist jag är bra på det och jag rekomenderar warhammer för dom som har lite pengar och de som gillar och sitta och pilla med saker 1000 svenska riksdaler är ingenting om du är en Freak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 nä jag vet jag skiter i det jag fortsätter bara och köpa hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Min brossa spelar. Samma person som Mellanmjölks kompis. Så jag har spelat lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 visste inte att det fortfarande existerade =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 kej :P jag har spelat mot en kompis igår jag hade min mortar jag hade sån j*vla tur och döda en hell arme på två skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Det var ett tag sen.... f*n har ingen att spela emot så det är inte så kul längre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 målade lite förr, har aldrig orkat lära mig att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Byggde en hel kväll med min polare. Fattar inte hur man spelar riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.