gurreb Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Hej vilken brandväg har ni ??. själv har jag ipcop. eller rotuer eller vad ni nu än har ??. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har CömHem (Comhem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag vet inte vad min brandväg heter :) de är något ner laddat skit iaf :) Vi harde norton ett tag men den krångla så vi bytte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Windows brandvägg <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 norton, funkar jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 norton.. inga problem än iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har Norton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 tror jag har zonealarm <_< den suger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har Zone Alarm också. Den krånglade ganska mycket den första månaden, jag kunde inte anbvända MSN, mIRC eller CS. Men sedan efter tiden så fungerade det. Det enda jag inte kan göra är att ha igång en Server på CS. I så fall måste jag stänga ner ZA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jag har norton funkar mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Norton Antivirus 2003 Jag tror inte det fungerar särskilt bra, verkar inte upptäcka virus i alla fall. Redigerat 4 Mars 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har Microsoft's brandvägg och den suger fast den fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.