Guggo Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Guggo: Vad har det med saken att göra :blink: På förra sidan diskuterades dialekter. Och så tycker jag nog rösten är en del av skönheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Guggo:Okey sorry, blev lite förvånad bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Några tjejer som jag känner har ochså väldigt härliga röster men vissa stör man sig ju på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 En kille kanske ibland vill se lite snygg ut och tränar upp sig. Men den extrema bilden på Arnold ("Ragnarök") vill man faktiskt tyvärr inte ha. Jag vet inte om många kvinnor anser det vara något snyggt. Men jag tränar och vill få upp några muskler och så. Se lite snygg ut och så. Kläder som kanske passar en och ser snyggt på en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Det är lite för mycket med medias skönhetsideal. Men det blir snyggt om man följer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Dagens skönhetsideal är alldeles fel.. alla vill väl inte se ut som en Barbie heller :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 nä, bara barbie ser ut som barbie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Dagens skönhetsideal är alldeles fel.. alla vill väl inte se ut som en Barbie heller :huh: Många kändiskvinnor ser ut som grå degklumpar på de flesta paparazzibilderna i deras privatliv vilket ger en bättre bild över hur de egentligen ser ut. Samtidigt är många "vanliga" tjejer vackra som älven privat & vissa ska helt enkelt inte använda smink eftersom vissa blir mindre vackra med smink. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Vad tycker ni om medias och den allmänna uppfattningens skönhetsideal? Jag tycker själv att de är extrema, särskilt för tjejer. Jag tycker det är bra, ju mer snygga tjejer, destå bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 låt mig gissa. Utseendet betyder allt för dig, och personligheten lika mycket som ett ruttet päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Dagens skönhetsideal är alldeles fel.. alla vill väl inte se ut som en Barbie heller :huh: Kändisarna är faktiskt riktigt skabbiga utan smink. http://www.ebaumsworld.com/celeb.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Men det är ju helt sjukt vad äcklig M.Jackson har blivit. Knallvit och rynkig hy i ansiktet, Urgh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.