Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Microsoft har Halo ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Jag tyker exakt som alla andra som har svarat. Redigerat 5 Mars 2006 av Gun Guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Microsoft har Halo ;) Halo? Att du ens nämner ett så dåligt spel (min åsikt). Ingen som helst känsla i det när man styr. Redigerat 5 Mars 2006 av brunhilde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Halo är bättre än många sjutspel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag köpte det för att jag har alltid gillat nintendo spelen m.m och så var det billigast också och roligast!... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 hmm va väll för jag har alltid gillat nintendo mer än tlx xbox o ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Halo är bättre än många sjutspel ;) Kanske det, att jag inte gillar det kan bero på att ajg inte gillar skjutspel. Om man inte räknar Zelda när man skjuter med pilbågen ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Halo är bättre än många sjutspel ;) Samma här, skjutspel är inte dom roligaste.RPG och äventyr är roligast. Figting är roligt med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Har haft alla tidigare konsollerna, tradition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pink Tiger Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 gillar gamecube pga alla roliga maiospelen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Min dagmammas barn hade ett nintendo 8-bitars så dom lärde mig att spela redan när jag var i 5 års åldern, sedan fick jag ett eget i födelsedags present av mina föräldrar så efter det var jag fast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg