lundquist Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ja, vilket klädesmärke tycker ni är snyggast,eller skönast eller vad som, Helt enkelt vilket är ert favorit klädesmärke. Jag tkr skarpt om marwin, anrs Wilhelm och lacoste. Märken jag inte tycker om, hum vet faktiskt inte. Först tkt jag inte om JL, men jag ser inte felet på det egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 jag tycker quicksilver är rätt så snyggt. jag hatar däremot JL man köper bara märket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Jag gillar Nike's och Adidas kläder och speciellt deras tröjor. Redigerat 4 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Cheap monday och Converse är två supersnygga märken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Hell bunny, Mercy och Damage D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Gillar Blend,Quicksilver å Levis mest och den märket ja gillar minst e JL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Levis jeans är sköna ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nike e ett bra märke oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) *letar i gaderoben* Har nästan bara Marwin e JC nörd typ. I Hate JL..!!! :angry: Redigerat 5 Mars 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Cheap monday har jag aldrig provat men de är ganska snygga, Marwin tycker jag är sköna. JL gillar jag verkligen inte, "tuffa" fjortisar som går runt med det och tror att de får respekt med sina JL kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Cheap monday har jag aldrig provat men de är ganska snygga, Marwin tycker jag är sköna. JL gillar jag verkligen inte, "tuffa" fjortisar som går runt med det och tror att de får respekt med sina JL kläder. Du borde pröva ett par cheap mondays, så j*vla sköna jeans. Snygga som fasiken dessutom. Kostar väl 400-500 :- så de är helt klart prisvärda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Flip, Matix och Psycho Cowboys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.