lundquist Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har ni ett par converse all star skor ? Och om ni har det vilken färg har ni. Jag har haft ett par svarta ett tag och gillar dem skarpt, funderar på att köpa ett bara bruna nu eller med döskallar på :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 har ett par svarta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har ett par svarta, funderar på att ge mig ut någon dag och köpa ett annat par, kanske ett par läder.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag hade ett par Converse skor förut men just nu har jag ett par Vision skor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har ett par svart vita och ett par helsvarta. Ska troligen köpa ett par svarta i läder med en röd döskalle i bak. Convers är så sköna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har inga men ska nog köpa ett par till våren när snön har försvunnit å d blir d la typ Svart eller nått... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 §1.13 http://forum.fuska.se/index.php?act=store Köp dig ett omröstningskort innan du gör såna här omröstningar, eller skaffa FuskaVIP. Och tänk efter vilket forum du placerar i. :P Usch, min axel värker. Tråd låst~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg