ELF Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag säger bara om läraren frågar: Nä, jag vill inte se ditt fula tryne :gitarr: (SKÄMT) Jag säger bara som det var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 att alarmet inte gick igång pga av att en propp gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Våran matte lärare e så grymmt du i huvvet så d va en under OS-tiden som sa att han kom försent för att han satt å såg på OS... Å HON TRODDE PÅ D!! vi fick kolla på os när svenskar körde mnatch/skidor. bussen eller väckarklockan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Ingen lärare som tror på en när man säger att bussen var försenad ju >.<'' Mjau.. Bästa bortförklaringen... Err. Jag har ingen. "Jag hittade inte nyckeln." kanske ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Smetar in fejset i ketchup och säger att man varit med i ett slagsmål? Då stinker det ju ketchup om en hela da'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Här är en rolig! :lol: Man sitter uppe hela natten och spelar ps2 eller nått, och sen när man ska ut ur huset somnar man "plask". :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Våran matte lärare e så grymmt du i huvvet så d va en under OS-tiden som sa att han kom försent för att han satt å såg på OS... Å HON TRODDE PÅ D!! jupps :D lite iafa... Fast dem värsta e ju på typ andra lektionen på dagen:aaahh, bussen komm inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 En grupp aliens gjorde alla döda till Zombies. Så jag behövde ta itu med det, annas skulle ingen gjort det, Om jag inte skulle gjort det så hade alla bara fly från skolan. Så faktum är.. att jag räddade läxionen bättre sent än aldrig. :) Jag tror att de skulle tro mig de är ju bara lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Idag kom jag 2 h för sent. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 hmm jag brukar köra me moppen la av elr att cyklen fick punka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stickmaster Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 jag brukar skylla på väckar klockan stängdes av sig själv.eller att den aldrig pippte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Kom aldrig över vägen pga av all trafik! Eller att det var svårt att cykla (på vintern) men den ursäkten är sann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.