Scones Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Spotta, knaka och få mitt adamsäpple (har ett synligt "utgående" sådant) att hoppa upp och ner..Gör det bara av en ren reflex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Knäpper fort och mkt med fingrarna, fiser med handflatorna, slänger med min långa lugg, gnuggar mig i ögonen och masserar mina lår. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 det är nåt "fel" med leden i min tumme. jag kan snurra den som ett rotorblad på en helikopter. den blir att snurra i hyperfart och det smattrar av allt knakande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ibland när jag ska sova, brukar min kropp börja darra , sen fryser jag fast det är varmt. Mamma tror på att jag har en sjukdom, eftersom jag har varit hos doktorn 2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Kör "morgonknaket" när jag vaknar, rygg, fingrar, nacke och tår. Det är manligt ;) Redigerat 5 Mars 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 ja drar i fingrarna hela tiden så det knackar i lederna :( jag har haft problem med det i 11-12 års ålden... men det har som tur är gått över... Back to topic.. jag har en konstig vana att så mig hårt på fötterna ibland... eller så sitter jag vid matbordet och spelar någon melodi genom att slå fingrarna mot bordet... det brukar bli "Queen - We will rock you" , sen när vi har tystläsning i skolan... så brukar jag få slemm i halsen och "whm whm wh" min kompisar blir störda på det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) slem i halsen, åhh Najs ! Redigerat 5 Mars 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Brukar knäcka fingrarna av ren reflex. Det händer så ofta att jag börjar undra om det kanske händer i sömnen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag sitter och vrider på fingrarna och "knäcker" dem när jag spelar bland annat, om jag inte gör det i bland kan jag inte spela tevespel och blir svettig, helt sjukt. Sedan om jag ligger i sängen en längre tid och kollar på tv så att foten somnar då måste jag sparka upp den rakt upp i luften och ta tag i foten och börja vrida och ha mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 För så så när jag skulle sova så slog jag huvudet i kudden tills jag somnade ;) Om jag inte somnade då så slog jag med foten uppochner. Fattar inte hur jag kunde somna med att slå huvudet i kudden :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 När jag "spänner" min fot skakar den som besatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Har fått något tix med att knäppa med fingrarna hysteriskt eller vicka på öronen :P Det kommer och går i intervaller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.