Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Ja, när man laddar hem något så tänker man ugefär så här : -Äh hur riskabelt är det egentligen ? klart att dom inte kommer komma på mej. Men rätt som det är så startar inte internet och det kommer hem en räkning på flera hundra. Det hände alldeles nyss min bror satt ni får allt passa er. Internet stängde de av för en vecka sedan och han har fortfarande inte fått tillbaks det. Så ta inte för givet att ni inte blir påkomna ! Redigerat 5 Mars 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag laddar aldrig hem någonting längre för det är för riskabelt. Det enda jag laddar hem är videor och musik från olika band och skivbolags hemsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 men kan man inte blocka spyware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag laddar bara ner freewere och gratis musik från Newgrounds. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 chansen är minimal att bli på kommen så man behöver inte gå och oroa sig händer det så händer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Jag laddar inte ens ner saker...kan ha hänt att jag gjort från Downloads.com, fast där är det lagligt.. Redigerat 5 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 men vafan PG2 stoppar alla som försöker hacka sig in i din dator spelar ingen roll vilken port han använder den blockar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Finns program som blockar 3miljarder IPs som kan tänkas tillhöra organisationer som motverkar nedladdning, kör man såna program kan man känna sig säker. Dessutom ska man inte tanka ner en hel fil från en och samma user. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag har aldrig laddat ner olagligt, bara från download.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) O.o jag laddar ned ibland men... inte alls ofta (lagliga ställen) Redigerat 7 Mars 2006 av Admin wehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) jag laddar nästan aldrig ner något har typ gjort det 5 gånger(också lagligt) Redigerat 7 Mars 2006 av hack3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) §1.22 Redigerat 11 Mars 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.