Hoppa till innehåll

Vad Är Du Rädd För ?


lundquist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är sjukt höjdrädd!!!

 

Jag är så höjdrädd så att jag inte kan åka något på t.ex Liseberg (eller vad det heter).

 

Ganska pinsamt när man t.ex följer med en kompis till ett nöjes fält och så säger de att de ska åka en t.ex bergodalbana för då måste jag säga att jag är höjdrädd och det är inte alls roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte katter för jag en kompis till mig hade en katt som var helt sjuk i huvudet och hoppade på folk.

 

Hehe. Ja det är inte roligt med aggressiva katter, de katter som är allt för aggressiva ska man ju avliva eller ordna så att den blir mindre aggressiv. Vad gjorde din kompis med katten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte katter för jag en kompis till mig hade en katt som var helt sjuk i huvudet och hoppade på folk.

 

Det var tur, alltid bra att en katt. Det är bra att ha som sällskapsdjur, speciellt när man är ledsen. Hur lugnade den ner sig? Det händer ju inte på tre sekunder utan någon anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...