Avregistrerad Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag är inte rädd för något speciellt. Självklart vill man inte att någon som står en nära ska gå bort. Jag fruktar inte döden, så länge som döden går fort. Vill absolut inte plågas till döds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Kebab... nej men ärligt så är jag rädd för stora håriga spindlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Jag är rädd när jag inte är på fast mark t.e.x. är på en båt eller på en bro.ganska fjantigt va men det har jag varit sen jag var på en bro när den rasa 15 meter rakt ner men som ser överlevde jag och hela min familj(jag såg faktiskt en tunnel och i änden av den ett ljus) Redigerat 20 Maj 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 mat tanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 jag är extremt rädd för att min katt ska bita mig :P nä, men seriöst, jag är EXTREMT höjdräd... finns en bro i gbg som gå över havet och min kompis stod och lutade sig mot räcket! isch!! jag vågar knafft hålla i räcket :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 osminkade tjejer :P hoppa bungyjump och linan går av :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag är rädd för allt som är negativt om mitt eller mina käras liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag badar f*n inte i havet...har sån j*vla fobi för brännmaneter så äckliga...jag ryser f*n av dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 En busschaffis som heter Tova. Farligt farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Förutom döden så är jag rädd för prov, det måste vara det värsta som finns. Man går med ångest i flera dar och blir nervös och orolig. Det skrämmer mig också att se att så många gillar hårdrock, metal och punk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Xade: Vad är det för fel med att gilla metal och punk och sånt? Alla har ju för f*n olik musiksmak. Samma sak som att jag skulle säga, åh alla som lyssnar på schlager är bögar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det som skrämmer mig är såna som gillar hip-hop/rap för jag förstår mig inte på hur man kan gilla den musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.