nebbig Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Våra svenska havsbottnar är allt lite läskiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 hundar, har blivit biten av en en gång... inte precis skönt men... sen så vill man ju inte precis ha ig på ett prov ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) Jag kan verkligen inte komma på något. Jag är nog inte direkt helt rädd för att dö men det skulle vara tråkigt. Redigerat 9 Mars 2006 av P. Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag är sjukt höjdrädd!!! Jag är så höjdrädd så att jag inte kan åka något på t.ex Liseberg (eller vad det heter). Ganska pinsamt när man t.ex följer med en kompis till ett nöjes fält och så säger de att de ska åka en t.ex bergodalbana för då måste jag säga att jag är höjdrädd och det är inte alls roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag gillar inte katter för jag en kompis till mig hade en katt som var helt sjuk i huvudet och hoppade på folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ja e nog allt lite rädd för tomater....... Nej, men seriöst, ja har en småkrypsfobi, då menar ja speciellt spindlar. Men de har blivit lugnare på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Häjdskröck när jag var uppe i Eifeltornet kändes de som jag ville hoppa ne:O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag gillar inte katter för jag en kompis till mig hade en katt som var helt sjuk i huvudet och hoppade på folk. Hehe. Ja det är inte roligt med aggressiva katter, de katter som är allt för aggressiva ska man ju avliva eller ordna så att den blir mindre aggressiv. Vad gjorde din kompis med katten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag gillar inte katter för jag en kompis till mig hade en katt som var helt sjuk i huvudet och hoppade på folk. Katten lugnade ner sig tillslut så han behöll den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag gillar inte katter för jag en kompis till mig hade en katt som var helt sjuk i huvudet och hoppade på folk. Det var tur, alltid bra att en katt. Det är bra att ha som sällskapsdjur, speciellt när man är ledsen. Hur lugnade den ner sig? Det händer ju inte på tre sekunder utan någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag gillar inte katter för jag en kompis till mig hade en katt som var helt sjuk i huvudet och hoppade på folk. Den lugnade ner sig när den blev äldre och när han var aggressiv så hade de inte haft honom sålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Är väl mest rädd för döden. Jag fruktar faktiskt inget annat. Möjligtvist att bli brännskadad eller tortyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.