Hoppa till innehåll

Vad Är Du Rädd För ?

lundquist

Rekommendera inlägg

Ett annat spel där de är störigt att vara under vattnet är i MGS2. Det är så mycket bubblor så man ser ingenting. Om dom hade lagt in hajar på det placet, som dom tänkte från början, då hade jag nog f*n freakat ur.

(som jag nämnde förut så gillar jag inte hajar)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...

JAg glömde några rädslor Hydroklaustrofobi(Tror de hette så) alltså att jag är rädd för små utrymmen fyllda med vatten och min största fobi utan alla: METAL MUSIK!!de e hemskt...

Outside nu blir jag besviken hur kan man vara rädd för sånn undrabar musik(förutom hip-hop så)...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en tråkig fobi för norrmän.

Vad jag är rädd för? Hmm. Ja, inte är det mkt. Hajar har jag aldrig sett så givmilda. Jag är nog mer för att det ska hända någon annans kropp nånting, än min egen.

Men självklart är jag rädd för att jag skulle drabbas av nån livshotande sjukdom och så, men inte döden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg glömde några rädslor Hydroklaustrofobi(Tror de hette så) alltså att jag är rädd för små utrymmen fyllda med vatten och min största fobi utan alla: METAL MUSIK!!de e hemskt...

Outside nu blir jag besviken hur kan man vara rädd för sånn undrabar musik(förutom hip-hop så)...

Metal musik? Det är ju bra musik!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla får väl tycka vad de vill men inte trycka ner metal för de är hundra gånger mer talangfulla än hip-hop artister iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, är lite höjdrädd...

* Off - Topic: Corpsegrinder, Hip - Hop artister är mycket mer talangfull än rockare, eftersom det ända dem gör är att skrika.. -.-'

Jag pratade inte om sången utan jag pratar om att spela instrument och det tar en ganska lång tid innan man kan spela så snabbt på gitarr, bass och trummor som de gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...