Shaddy Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Ett annat spel där de är störigt att vara under vattnet är i MGS2. Det är så mycket bubblor så man ser ingenting. Om dom hade lagt in hajar på det placet, som dom tänkte från början, då hade jag nog f*n freakat ur. (som jag nämnde förut så gillar jag inte hajar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag tror att min rädsla för vatten i spel beror på att jag spelade Quake när jag var liten.. Det var ju hur läskigt som helst att simma i det spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Höjdrädd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Spindlar Sjömonster, de i rowyns tråd iaf Små utrymmen Trance/techno/dance/ hip hop musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Spindlar!!!!!!!!!!!!!! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 JAg glömde några rädslor Hydroklaustrofobi(Tror de hette så) alltså att jag är rädd för små utrymmen fyllda med vatten och min största fobi utan alla: METAL MUSIK!!de e hemskt... Outside nu blir jag besviken hur kan man vara rädd för sånn undrabar musik(förutom hip-hop så)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag har en tråkig fobi för norrmän. Vad jag är rädd för? Hmm. Ja, inte är det mkt. Hajar har jag aldrig sett så givmilda. Jag är nog mer för att det ska hända någon annans kropp nånting, än min egen. Men självklart är jag rädd för att jag skulle drabbas av nån livshotande sjukdom och så, men inte döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Om jag var ute i havet och simmade eller något och jag såg en haj under mig så hade jag nog blivit ganska rädd och fått panik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 JAg glömde några rädslor Hydroklaustrofobi(Tror de hette så) alltså att jag är rädd för små utrymmen fyllda med vatten och min största fobi utan alla: METAL MUSIK!!de e hemskt... Outside nu blir jag besviken hur kan man vara rädd för sånn undrabar musik(förutom hip-hop så)... Metal musik? Det är ju bra musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 JAg glömde några rädslor Hydroklaustrofobi(Tror de hette så) alltså att jag är rädd för små utrymmen fyllda med vatten och min största fobi utan alla: METAL MUSIK!!de e hemskt... Outside nu blir jag besviken hur kan man vara rädd för sånn undrabar musik(förutom hip-hop så)... Alla får väl tycka vad de vill men inte trycka ner metal för de är hundra gånger mer talangfulla än hip-hop artister iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Hmm, är lite höjdrädd... * Off - Topic: Corpsegrinder, Hip - Hop artister är mycket mer talangfull än rockare, eftersom det ända dem gör är att skrika.. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Hmm, är lite höjdrädd... * Off - Topic: Corpsegrinder, Hip - Hop artister är mycket mer talangfull än rockare, eftersom det ända dem gör är att skrika.. -.-' Jag pratade inte om sången utan jag pratar om att spela instrument och det tar en ganska lång tid innan man kan spela så snabbt på gitarr, bass och trummor som de gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.