Scones Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Jag är den enda DJ'n på min skola och jag har absolut den finaste stjärten :) Citera
Dolphin Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Jag är bäst på att lira spel och jag är helt överlägsen i geografi i min klass. När klassen hade frågesport så säger då en så här: ”Men åh, så får jag en sådan fråga som bara Emil kan". Citera
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Jag har tredje mest IQ på Fuska.se av dom som gjort IQ testet! jag är tvåa!!! haha Citera
Gäst volvotobben Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Jag äger på pacman och bubble bobble och förresten e det nån som har bubble bobble jag kan inte få tag i det längre ^_^ Citera
LMG Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Smartast i min klass såklart. Äntligen får man skryta :evil: Citera
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Smartast i min klass såklart. Äntligen får man skryta :evil: du är 10 år? ok det betyder att du går i 3an eller 4an??? ok... alla personer är knäppa när de är 10 år... bara att inse :P :) :meddum: p.s. jag var också det :rolleyes: Citera
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Smartast i min klass såklart. Äntligen får man skryta :evil: Du verkar ju vara en aning skruvad nu om du påstår att alla som är 10 år är knäppa *smartass* Citera
Shaddy Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Är smartast i klassen ( verkar det som ). Min halvfarsa har varit sm-mästare i boxning. Jag är min åldersgrupps Da Vinci ( e både uppfinningsrik och äger antagligen de flesta på den här sidan på att teckna. Men, jag ska inte ha några förutfattade meningar ) Hmm... kommer inte på nåt mer för tillfället. Men som alla andra säger, det är inte bra att skryta. Citera
Justusett Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Jag e den ända i klassen som kan lite 1337 stavningar o förkortnignar o sånt!! FOlk måste bli lite mindre sociala! FÖR TUSAN! Citera
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Min pappa är jättekänd över hela Väst-Europa. Jag är bäst i löpning,bollsport och vinner Rita Manga tävlingar. Jag har mest film-intresse (Film-koll) och är bäst på RPG-Spel. Dessutom är jag bäst i Skateboard, över hela Stockholm. Annars brukar jag inte skryta om det inte fanns några sådana trådar som denna. Citera
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Jag är en 15 åring fast i en 18 årings kropp. Så sa Skån till mig. ^_^ De flesta tar mig för att alltid vara 18-19 år gammal. Vet inte om man ska känna smicker eller ej. :rolleyes: Men annars är jag nog mycket duktig i att skriva. Bäst i klassen att skriva noveller. Citera
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Jag är bäst i klassen på Engelska och Svenska. Har fått MVG på alla prov och uppsatser sedan jag började på gymnasiet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.