Scones Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är den enda DJ'n på min skola och jag har absolut den finaste stjärten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är bäst på att lira spel och jag är helt överlägsen i geografi i min klass. När klassen hade frågesport så säger då en så här: ”Men åh, så får jag en sådan fråga som bara Emil kan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har tredje mest IQ på Fuska.se av dom som gjort IQ testet! jag är tvåa!!! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag äger på pacman och bubble bobble och förresten e det nån som har bubble bobble jag kan inte få tag i det längre ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMG Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Smartast i min klass såklart. Äntligen får man skryta :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Smartast i min klass såklart. Äntligen får man skryta :evil: du är 10 år? ok det betyder att du går i 3an eller 4an??? ok... alla personer är knäppa när de är 10 år... bara att inse :P :) :meddum: p.s. jag var också det :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Smartast i min klass såklart. Äntligen får man skryta :evil: Du verkar ju vara en aning skruvad nu om du påstår att alla som är 10 år är knäppa *smartass* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Är smartast i klassen ( verkar det som ). Min halvfarsa har varit sm-mästare i boxning. Jag är min åldersgrupps Da Vinci ( e både uppfinningsrik och äger antagligen de flesta på den här sidan på att teckna. Men, jag ska inte ha några förutfattade meningar ) Hmm... kommer inte på nåt mer för tillfället. Men som alla andra säger, det är inte bra att skryta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag e den ända i klassen som kan lite 1337 stavningar o förkortnignar o sånt!! FOlk måste bli lite mindre sociala! FÖR TUSAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Min pappa är jättekänd över hela Väst-Europa. Jag är bäst i löpning,bollsport och vinner Rita Manga tävlingar. Jag har mest film-intresse (Film-koll) och är bäst på RPG-Spel. Dessutom är jag bäst i Skateboard, över hela Stockholm. Annars brukar jag inte skryta om det inte fanns några sådana trådar som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är en 15 åring fast i en 18 årings kropp. Så sa Skån till mig. ^_^ De flesta tar mig för att alltid vara 18-19 år gammal. Vet inte om man ska känna smicker eller ej. :rolleyes: Men annars är jag nog mycket duktig i att skriva. Bäst i klassen att skriva noveller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är bäst i klassen på Engelska och Svenska. Har fått MVG på alla prov och uppsatser sedan jag började på gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.