Salsamackan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 hjälp jag kan inte hitta saria i lost woods jag började spela zelda när jag var 5 år och har bara komit hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) stackare, har du inte svultit då? men du ska gå till en tunnel och då kan du se om det är den riktiga genom att den blir kolsvart ist för en liten grå sak i mitten, är det kolsvart ska du gå igenom men tillslut kommer du högst upp på kartan då ska du gå ut norrut så kommer du till till rätt ställe. Redigerat 5 Mars 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 tack för att du bereta föresten vilket håll liger norr??? skoja bara!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 tror norr ligger uppåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Annars är ett bra sätt att gå mot en gång är det musik så kan man gå in i den är det ingen musik alls så kan man inte gå där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Man kan höra musik där, när du är någonstans och inte vet vart du ska, ska du bara gå till alla tunlar. Om det kommer musik ur en tunel är det rätt tunel. När du kommer ut ur en tunnel och rätt tunel är i mott dig, så kan du gå åt vänster från vinkeln du kom från, så kommer du till ett littet hemligt rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 okej ag ska göra det när jag kommer hem till farsan <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mag_net_ Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jag letar efter fu´-ing zora ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 vadå fu´-ing zora har du startat en sån här tråd om du inte har det gör det då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg