PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Kollar ni på nyheterna t.ex rapport och sånt..??? Själv gör jag de när jag har tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ibland gör ja d... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag brukar göra det när jag inte har något annat för mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Sometimes, jag läser tidningen regelbundet så jag håller mej informerad på annat sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Jag kollar nästan aldrig på nyheterna men jag kollade nästan alltid förut. Redigerat 5 Mars 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Endast om jag råkar sitta vid TV:n just vid det tillfället. Annars så läser jag Metro eller på Aftonbladet.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ibland när jag inte har något annat att se på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 läser Moore... gills det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Nej jag tror inte de. xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Har Aftonbladet.se som startsida, så jag brukar läsa där varje dag klockan 06:30, 14:30 och vid andra tillfällen. De två tidpuunkterna brukar jag iaf alltid att läsa nyheterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ser på nyheterna varje morgon i skolan, mer eller mindre uppmärksam.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag brukar se nyheterna på Tv4 någon tidpunkt på dygnet, antingen på morgonen eller någon gång på kvällen. Gillar inte att läsa aftonbladets hemsida, jag menar om det är två stycken som har en romans i Big Brother så är det deras största nyhet typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg