Mezox Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 men om allt är grattis så kommer det mer medlemar Och fuska får vara ett gammalt sk*t Invisionfr*e forum som ingen vill besöka.Använd hjärnan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Vad förväntade du dig? Ingenting är gratis här i livet, live with it. Jo Gratispennorna på Ikea e gratis. (om ingen ser en) back to topic. Jag är aldrig VIP därför jag tycker inte det e värt pengarna. Det räcker väl med att man ska kunna skapa inlägg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jo Gratispennorna på Ikea e gratis. (om ingen ser en) back to topic. Jag är aldrig VIP därför jag tycker inte det e värt pengarna. Det räcker väl med att man ska kunna skapa inlägg?? <{POST_SNAPBACK}> Bra VIP är inte värt pengarna men nu har alla fått det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ja tycker inte det är riktigt värt pengarna för att få göra en omröstning inte så mycket annat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ja tycker inte det är riktigt värt pengarna för att få göra en omröstning inte så mycket annat.... Jo det är en massa annat, som man inte märker men anvönder sig av mycket. Till exempel så bryter man mot flood kontrollen flera gånger när man har VIP, men inget speciellt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Att slippa flood kontrollen är ett av det bästa med Fuska VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Håller med om det, men jag tycker ändå att det ska finnas cirka 5 sekunder floodkontroll även med VIP så det hindrar dubbelinlägg av misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.