Hoppa till innehåll

Hur Ser Ni Ut ?


Gäst Kabby
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 586
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Men tack <3 xD

 

Eftersom jag är snäll så får du med en sign ;O

 

http://i88.photobucket.com/albums/k173/wildwolf_02/BlueHex.jpg

Tack tack :D Snyggt skrivet ^^ <3

haha Nu undrar säkert alla vad vi håller på med =o

Hmm... Ladda upp bilder. *god moral*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men tack <3 xD

 

Eftersom jag är snäll så får du med en sign ;O

 

http://i88.photobucket.com/albums/k173/wildwolf_02/BlueHex.jpg

En sådan frisyr skulle jag också vilja ha. :o

Exakt min stil...

 

Bluehex: Jag uppskattar också din stil, fast jag skulle aldrig vilja/våga klä mig så själv. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men tack <3 xD

 

Eftersom jag är snäll så får du med en sign ;O

 

http://i88.photobucket.com/albums/k173/wildwolf_02/BlueHex.jpg

En sådan frisyr skulle jag också vilja ha. :o

Exakt min stil...

 

Bluehex: Jag uppskattar också din stil, fast jag skulle aldrig vilja/våga klä mig så själv. ;)

 

Just det Håret var snyggt <33

Aww Men tack du :D Nää Det kanske är svårt :/ Men det spelar ingen roll för mig.. Om jag skulle klä mig som en vanlig person så skulle det bli ännu värre :o Blir paranoid då =o

 

(förresten Wildwolf :) Jag har haft en samma BFMV armgrej som du =O Men jag tappade den :$)

Redigerat av BlueHex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, jo jag är faktiskt ganska nöjd med mitt hår, gillar det mycket bättre efter att jag klippte det kort än när det var långt :]

 

Tja, jag vet inte hur det känns at "byta" klädstil, har alltid haft det jag tycker är snyggt. Ibland tänker jag inte ens på ifall det ser bra ut eller inte. xD

Just nu är jag inne i en Skjort-period. Har vilka byxor som helst men en rutig skjorta och en snygg t-shirt under, och uppkavlade ärmar (: Fast idag frös jag så jag tog en tjockare tröja istället x)

 

Bluehex: Aha :3 Köpte på Rockzone i sthlm :3 (Vet inte om de har fler butiker där ._.) men jag tappade bort det, så jag köpte en ny och sedan hittade jag det gamla så nu har jag en på vardera handled :]

Redigerat av wildwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, jo jag är faktiskt ganska nöjd med mitt hår, gillar det mycket bättre efter att jag klippte det kort än när det var långt :]

 

Tja, jag vet inte hur det känns at "byta" klädstil, har alltid haft det jag tycker är snyggt. Ibland tänker jag inte ens på ifall det ser bra ut eller inte. xD

Just nu är jag inne i en Skjort-period. Har vilka byxor som helst men en rutig skjorta och en snygg t-shirt under, och uppkavlade ärmar (: Fast idag frös jag så jag tog en tjockare tröja istället x)

 

Bluehex: Aha :3 Köpte på Rockzone i sthlm :3 (Vet inte om de har fler butiker där ._.) men jag tappade bort det, så jag köpte en ny och sedan hittade jag det gamla så nu har jag en på vardera handled :]

Vad står det på armbanden? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...